Fuck you. And fuck you, too.

Har jag lyssnat på, kanske åttiotre gånger. På min prommis alltså, nu ikväll.
Junisen är fuk och har legat som en sill på soffan hela hela dagen. Vid sextiden sa hon: Är det bolibompa NU? och när jag sa att hon legat på soffan hela dagen blinkade hon och smackade och funderade och sa: Inte hela dagen. Jag låg lite på golvet i köket också ju.
Jo, det gjorde hon ju.

Och jag har varit på onoff och tänkt mig en ny telefon istället för bajskorva-desiren och först flöt allt på och jag tänkte att waitaminute, det här går för lätt. Och ja, det gjorde det ju. Så jag är hemma utan telefon (eller utan en ny, jag har morsans gamla fortfarande) och ordningen i universum är återställd.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Jag låg lite på golvet också - hon är ju för skön!



Men jag hänger inte me di tankegången varför det var för lätt och du inte har en ny telefon istället för bajskorven?

2010-10-18 @ 19:47:09
Postat av: cilan

Ja, det har gått troll i telefondealen och det är därför det var för enkelt. Men snart så, snart har jag en ny. :)

2010-10-18 @ 20:06:21
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0