Satans jävla kukakyla

jag är så torr överallt att det liksom krasar om mig när jag rör mig. Och benen KLIAR så jag vill ta en gaffel och riva. Eller kniv!, en kniv skulle vara gött.

Nån dag ska jag köpa flyttkartonger eller vaheterdet, bananlådor. Dem ska jag klä med gamla tapetrester och sen ska jag proppa ner bebiskläderna, de urvuxna, i dem och ställa ovanpå garderoberna i sovrummet. Smart va? Ja fy fan, jag är som hemmets veckotidning hela jag.

(nej det är inte irriterande när jag tänke rpå heminredning, apropå att jag dissade alla som gillar allt fint häromdagen, jag är så mycket bättre liksom så då det är okej)

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Inte banankartonger, det är massa besprutningsrester å elände kvar i dem, du ska inte lägga bebiskläder i dom (man ska inte använda dem till nånting annat än bananer...)

2010-02-09 @ 10:04:50
Postat av: cilan

Amäh, det är de enda som kostar fem spänn. Fast eh, att de är giftiga förklarar ju DEN saken.

2010-02-09 @ 15:53:54
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: johis

Ja jösses. Om varje genomsnittssvensk drar i sig 19 kg bananer per år - hur mycket gift blir inte DET med tiden? Eller vi tänker oss att skalet är HELT impermeabelt? Några tvättbara persedlar i en låda, hmm. Allt är relativt.

2010-02-09 @ 16:30:04
Postat av: cilan

Jag vet inte, jag har ju svårt att tro att inget gift alls kommer in till själva banankillen där inuti. Isåfall.

Men vad vet jag, jag är blott en fesen soctant och inte ens det riktigt än.

2010-02-09 @ 17:12:10
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0