Yes sir, I can boogie.

Eller iallafall kan jag cykla i takt till musik, både sittandes och ståendes och när det känns som om jag ska kräkas upp frukostflingorna kan jag minsann lugna ner mig fastän alla andra då vinner.
Så nu är jag behagligt trött, lite illamående av bananen jag åt upp (gainomaxreklamen måste vara bäst i världen, jag kan för fan knappt äta banan längre för den där lille söte jävla apan) och vi ska äta fläskpannkaka.

Jag hittade ett hus man kunde hyra i Sbg. Förvisso är jag inte så förtjust i hon sopm ska hyra/sälja det, men vafan. Ska sanningen fram känner jag ju inte mänskan, och jag minns inte ens varför jag inte gillar henne. Nu gillar jag henne, om hon hyr ut huset.
Plus hon ska ju förhoppningsvis inte bo kvar i huset när vi flyttat in?

Kommentarer
Postat av: Torild

Va va, Vad är det för hus?! Berätta för mig hela!!! :)

2009-01-24 @ 11:58:56
Postat av: c

Det är Emma.. vad heter hon i efternamn? Du vet hon som har tusen hästar och hundar, hon som är helt snygg? Det skulle ju vara perfa att kunna hyra ett tag!

2009-01-24 @ 12:29:14
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Torild

aha Törnberg menar du nog. Men kunde väl vara perfekt. Det ligger väl på landet också?

2009-01-24 @ 13:04:53
Postat av: c

Just det! Det ligger vid stiby backe, heter det så? Där vid hällevik.

Fast hon hade visst strul med det huset hon skulle ha, så det vskulle väl dra ut på tiden. Ingen vet. :)

2009-01-24 @ 13:50:34
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Anonym

meneh, nu hänger jag inte riktigt med. Flytta? hem? Vad smider du för planer ciliur? ;)

2009-01-24 @ 14:58:15
Postat av: c

Jäpp, flytta hem. I år. :)

2009-01-25 @ 07:26:20
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0