Lyssna nu på mitt gnäll:

Satans soljävel. Och värmen, förihelvete försvinn.
Ge mig regn och rusk och dagar som är skymning hela dagen. Ge mig stickade koftor, strumpbyxor, doften av ruttnande löv och vind som får skinnet att knottra sig.

Och sen såg jag på väderprognosen att det sk abli FINT väder i flera dagar. Fint väder som i tvåhundratusen grader varmt, solsatan, shorts och linne och fan och hans moster. Fy vale. När, näär ska det bli stormvarning?

Fast annars är det fint; tvätten snurrar i maskinen, bebisen sover i vagnen, det blåser rätt mycket och jag har ätit gröt (just det senare är ju inte liksom hoppa-upp-och-slå-ihop-klackarna-roligt men vafan) och, och druckit TVÅ koppar kaffe. Hett kaffe. Och T komme rhem om en sisådär en och en halv vecka eller så.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa, snart kommer han hem! Tills dess (ja sen med så klart) ring när du vill gå eller fika eller bara snacka skit. Kanske handla eller städa eller hämta June. I will help! :)

2009-08-17 @ 18:46:36
Postat av: Anonym

Och man får komma hit när man vill. På allvar allvar.

2009-08-17 @ 19:10:35
Postat av: Anna m V & E

Oh han är inte hemma? och missar sin bebis så här i början...iiiiiinte rooooligt för nån av er! Jag förstår att du räknar ner, man är ju lätt hormonell så här i början också.... liiite mer känslig för saker och ting vill jag minnas

2009-08-20 @ 06:33:57
Postat av: c

No siry bob, han kommer nästa vecka nån gång. Kanske, jag tänker inte ta ut nåt i förskott.

Och det är egentligen mest synd om honom. Även om det är satans så jobbigt ibland så ä rdet bättre att ha ungarna hos sig än att resa bort från dem.

2009-08-21 @ 08:29:47
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0