Nu när jag svälter ihjäl

vill jag skriva mitt testamente och lite om hur jag vill begravas och sån skit:

Till min dotter Fjunis vill jag ge allt. Dvs hela min förmögenhet som består i böcker, skor och en satans stor trasselsudd av underkläder. Även får hon mina skräckfilmer, för dem kommer hon vilja se sen nån dag när hon är bakis och det är söndag och det regnar.

Nya Bebisen vet jag inte, varsågod du får kaffebryggaren (hallå den var svindyr innan för en sex, sju år sen) och allt mitt smink (det finns en Diorögonskugga där (som är två år gammal men som jag inte riktigt har hjärta att använda eftersom den då kommer ta slut och jag kommer aldrig aldrig ha råd att ersätta den)), soffbordet och en massa massa pennor som ligger i ett pennskrin. Att bara 42% av dem går att använda är synd.

T får alla pengarna på banken: sjuttio spänn kanske. Och En Låda.

Sen vill jag inte bli uppeldad, tacksåmycket utan helst helst vill jag bli såhära frystorkad och sönderskakad (och då kanske nån vill ha titantjofräserna i handen, man kan säkert smälta dem och göra en ring av eller ett örhänge eller så) och sen vet jag inte vad man gör med strösselt som blir över? Jag röstar för att ni slänger det nånstans, det verkar ju äckligt att spara på. Eller gör en tvål av det. Eller gräv ner det, skitisamma.

Ja, sen var det inte mer.
Jo, det var ju det där med lunch.

Kommentarer
Postat av: cruella

Fett garv! Det här är utan konkurrens det roligaste denna glåmiga dag. (sjuk dotter, gråtmilt humör, stökig lägis och allmän spleen)

2009-04-16 @ 14:17:37
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: cilan

Jag är glad att du är glad(-are). Och nästa gång jag inte orkat städa på två, tre veckor ska jag publicera bilder i bloggen. Då kommer du känna dig som värsta hausfraun.

2009-04-16 @ 15:47:31
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0