Förra veckan i bilder.

Eller vänta, en vecka i bilder är kanske mer rätt, för det är från idag också.

Eller en helg i bilder.
Skitisamma: lite jävla bilder vafan:

 
Älskade fina ungen i torsdags, tror jag.

     
Ljuvliga, ljuvliga Annie som är så gulle att jag vill stoppa in henne i munnen. I fredags fikade hon, jag och hennes fina mamma mmian på Waynes och gick i stan och så. Och så fick jag födelsedagspresenter: Verktyg!! Nu jävlar ska här hamras och spikas och grejer.


Jag hann även med att sola en ganska lång i stund i fredags, det fattar jag inte? Fast det var ju trevligt.

 
I lördags jobbade jag, och frös för fan ihjäl. Kolla armen, jag ser ut som om jag klistrat fast nån slags gammal toupé på den. Och jag håller med - den där tishan gör inte mycket för formerna. Haa haa haaa.

   
Igår var det såhär. Knarkreklam på kläderna, mkt lite smink, apful frippe, svullna ögon men Woody Allenfilm, kolabönor och en sex, sju coca color.


Tja, det var ju helgen i bilder. Vabra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0