EFIT

Var det igår. Eller jag tog ett foto i timmen på ett unnifär va, och då tänkte jag att nämen varoligt alla andra ska tycka det är att se exakt vad jag höll på med hela dagen. igår. Eller förrgår kanske? Ingen vet. Eftersom det tagit typ tre dygn att göra det här inlägget skedde väl EFITen förra veckan eller nåt. Men ja är int bitter!
 
Här då, nu kommer det. Håll i hattafan!
 
Här då. Klockan är kanske halvsex. Erik ska käka gröt. Jäss. Så var den här timmen, plus jävligt gott kaffe. Och raketbajs efter det, finns dock ingen bild på det. Halvsex förresten? Nejmen hallå lilla martyr, halvsju tror jag bestämt vi kletade gröt i håret på blondinen på bilden.
 
Åtta hade jag detta sexiga för mig, lite husmoderligt tvättande. Olala! Obs även vill jag minnas att endast jag var vaken här.
 
En timme senare (jag börjar tappa bort mig nu): en läcker villervalla och ja, en provisorisk säng på soffan. Härliga tider!
 
En timme senare till. Second breakfast: kvarg och sån skit och bär  med sjukdom i sig kanske och det där reportaget om Tokyo maraton som jag läst i tre dagar nu. Nej, jag är fortfarande inte klar. Färdig är överskattat. Och plus, priset på tidningen motiveras ju sannerligen om det på allvar faktiskt tar hela månaden att läsa igenom den.
 
Nyvaken, runt lunch I presume.
 
Runt ett, ja fortfarande i pyjamas och ja foppafoppafoppa. Det blev en SÅN dag: rensning och garderobsrockad. Fy fan vad jag ångrade mig här.
 
Två. Zzzz eller förlåt jag menar detta är såklart min hobby plus jävligt bra bilder blir det ju.

Plötsligt händer det! Nåt roligt: trx och svett tusen hundra. Running man skulle jag prova i tabata och det gick bra fyra ggr och sen tänkte jag att barnen kanske skulle bli traumatiserade om jag lät sådär, så jag la mig raklång på magen och kved tyst istället.
 
Efter-träning-mat. Såhär har jag läst, att man ska äta nåt litet innan man tar av sig träningsskorna. Inga problem för mig, jag kan träna 10 på förmiddagen och så åker skorna av i ett huj.. klockan åtta på kvällen.
Här är det iallafall nån timme senare, och det är rysk yoghurt och lillebrors fruktmos. Obs överblivet fruktmos, med spår av havregrynsgröt i. Man är ju inte en glamazon för intet va.
 
Gud, vilken timme är jag på nu? Iallafall, började förbereda grillning med jes. Här tänkte jag att snart ringer 70-talet och vill ha tillbaka sin middag.
 
En timme senare, fri lek. Dvs köra runt och samla upp smuss med magen.
 
Nästan färdiga, kniven ska inte mörda nån gris, utan kontrollera om köttet (från en redan mördad, kanske dansk gris) är klart.
 
Ytterligare en timme senare (puh) blev det efterrätt. Yoggi och müsli, konstaterade T att vi åt, själva tyckte vi det var dessäääryoghurt med granola. OBS fesatan att den är hemmagjord.
Det är fö Junes kofta hon har på sig. Hur galet?
 
Game of Thrones.
 
Fortfarande. Såhär gammal är jag, att ibland när jag får pausa avsnitten kanske tusen hundra miljarder gånger så tänker jag att Nää nu går bandet snart av. Alltså videobandet.
Det gör aldrig det, för ettor och nollor kan man pausa örtitusen gånger utan att de slits.
 
Sista timmen av mitt dygn. Funderade på att ragga upp skäggapan där för ett ligg men svimmade visst av innan jag sjösatte den planen. Tur det, tänk om jag påbörjat nån slags liggeri och sen somnat mitt i allt. Verkligen not hot. Plus mest troligt helt ofrämjande för fortsatt liggande i en piggare framtid.
 
Hej då till den dagen, säger jag nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0