Jag har börjat läsa igen.

På distans. Igen.
Men den här gången verkar det vara en märklig skillnad: jag gör det! När jag hinner, det är ju inte alltid såklart. Dessutom hinner jag ofta med att både laga och äta mat, träna lite blygsamt sådär, städa av (obs fuskstäda, inga utrensningar bevare mig väl). Och nu ska jag säga vad fan som är upp: det är den där effektiviteten som alla pratar om! Morsaeffektiviteten!
För mig dröjde till tredje barnet, somliga är såna helt av sig själva men de flesta säger sig ha anskaffat den där effektiviteten efter första barnet. För mig, tredje. Kanske för att jag är tvungen för att de tar över helt annars, som en flock vilda hundar.
 
Så, slut på skrytet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0