Frukostprat med liten unge:

Jag: Hohohoho, kolla nu här vad gott det ska bli med frulle (ja jag gnuggar händerna en del), visst Lisa?
Lisa: Jag ska ha yoggi! Jag ska ha jåagubbe! Jag ska ha knäckebrrrrööö!
Jag: Är det puffar du vill ha?
Här häller jag samtidigt upp fil till mig, öser puffar i Lisas yoggi och börjar helt njutningsfullt ösa hemrostad müsli påmin fil. Åååh vadgott det sk abli, mmm och sicket kulinariskt geni man är va, helt härligt präktig och allt med pumpafrön i skafferiet, jojo (tänk er ett självbelåtet flin här, samt en ganska helig min).
Amen kolla då:
 
Lisa: Men mamma! Varför häller du bajskorvar på din fil?

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Underbara unge *s*

2012-08-20 @ 06:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0