Är inte vit choklad bara lur?

Iallafall, jag skrev hur långt som helst om att vit choklad är hittepå och inte ens gott och att vit chokladmousse är sånt som alla bakare vill ligga med men sen tänkte jag att skitisamma, det ska väl jag skita i. Men alltså det är inte choklad.

Hur som helst, nu är jag i vecka 12, tredje månaden och eftersom det är liksom förbi illamående och vafan-ÄR-det-nån-som-smyger-efter-mig-med-en-trasa-eter-tröttheten men för tidigt för att känna bebisen så är jag övertygad om att nu, nu är den död och jag är inte förmögen att fixa en ordentlig moderkaka ens eller så har nåt annat gått snett. Jag döljer förstås det här för alla, för mig själv också men så bubblar det upp ibland och blir till versaler med tusen utropstecken: NEJ; TÄNK INTE PÅ NAMN FÖR SATAN, DEN ÄR DÖÖÖ!!! så då gör jag inte det, alltså tänker inte på namn eller tittar igenom mammakläderna i lådan där uppe (den är så stor att garderobsdörren inte ens går att stänga).
Äsch jag är okej egentligen och tror väl inte på riktigt att bebisen är död. Men jag är jävligt rädd ibland.

Kommentarer
Postat av: M

Älskade du! Det måste vara vidrigt. Tur att tiden går fort, snart är det oktober! <3

2012-04-07 @ 08:12:51
Postat av: Anna

Jag känner igen tankarna. :/ Jag var och gjorde UL i tisdags och då såg ju allt bra ut. Men det var ju Läängesen. Hmm!

Nä nu har vi bestämt att det ska gå bra. Tycker det är roligt att vi är i samma ank.grupp nu då vi tidigare nästan samtidigt var med om tråkigheter.

2012-04-07 @ 20:43:26
Postat av: Anna

Jag känner igen tankarna. :/ Jag var och gjorde UL i tisdags och då såg ju allt bra ut. Men det var ju Läängesen. Hmm!

Nä nu har vi bestämt att det ska gå bra. Tycker det är roligt att vi är i samma ank.grupp nu då vi tidigare nästan samtidigt var med om tråkigheter.

2012-04-07 @ 20:44:52
Postat av: pärlbesatt

Oh, GRATTIS!! Håller tummar och tår för att allt går väl!

2012-04-20 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0