Inte för att gnälla, menatteeeh

först fick Lisa krupphosta och då fick vi ha nattvak. Nattvak i ordets riktiga bemärkelse, hon och jag satt i soffan i mörka natten mellan ett på natten och sex på morgonen (eller fem kanske det var iofs) och det var hett som under hatten på en ortodox jude med mycket hår en mkt varm julidag. Sen var dagen rätt lugn tills vi skulle åka hem från Hbg där vi varit på besök, för då spårade Lisa ur och ville alls icke åka bil och sista biten blev det hysteri i gråten och det är ju sällan kul om man har krupp.
Och hemma sen sov hon ganska bra och vaknade lite då och då, som man gör med krupp och jag fick huvudvärk som ett brev på posten men tänkte att äh imorgon kommer T.
Och T kommer för all del idag, men nu har Lisa fått feber och jag har fått ta migränmedicin för jag är ju en känslig själ. Alltså vafan?

Ja det var väl lite för att gnälla då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0