Salsa!

Jag måste få äta salsa och det jäävlit snart alltså. Det gör inget om det är sån bajssalsa man äter till tacos, men helst vill jag ha sån bönsalsa man kan köpa på tetra. Kanske heter det Gorumet grön, de som gör den? Ingen vet, jag vet att han den lille minikocken som är kanske en meter lång med stort svart krullhår, han var deras reklamkille ett tag. Eller det tror jag.

Lisa mår för övrigt bättre kanske på riktigt den här gången. Hon är på rövdåligt humör och sparkas och skriker Nä-ä! och SLUTA! hela tiden men vad gör det? Hon är live and kickin (bokstavligt talat) och det är en mkt bra sak.
Och June har har kalajsat och kom hem och var tretton, kanske fjorton så nu är hon förvisad till sitt rum. Med rulle och chirre (det är lördag vafan).

Salsa alltså. Mmm. Ssssalsssa.



Kommentarer
Postat av: k

Jag gick igång på Hackad tomat, tunnt skivad rödlök, färsk basilika salt,peppar och olja som fick stå och dra en stund. Hej och hå vad det knullade i munnen på mig.

2011-04-02 @ 20:19:41
Postat av: cec

Mmm vad gott. Men det borde varit sån mjuk, rund ost till? Vit, vad heter den? Sån som smakar noll och inget.

2011-04-03 @ 12:40:00
Postat av: M

Brie? Salsa är så gott. En dag ska jag googla fram ett recept... :)

2011-04-03 @ 13:28:43
Postat av: cec

Nej inte brie, men åååh vad jag är sugen på det också. Mozzarella! Så heter det ju.

Ska ost vara min craving, och salsa? Tja, varför inte.

2011-04-03 @ 13:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0