Pappa kom hem

för vi längtar efter dig. Så sjunger jag idag. Jag fattar inte, T måste ha varit borta en månad nu typ? Almanackan säger en vecka och några dagar, men min inre tideräkning håller inte med.
Lisan har lärt sig gå, hon äter välling och mat, hon försöker använda kniv och gaffel, hon säger hejdå med världens gulligaste lilla röst  inget av det vet han eller har sett. Han kommer på lördag, men det är ju tusen hundra år till dess.

Och igår fyllde min fina syster M 40 år. Jag skulle hålla tal men backade ur för det var gråtorama redan innan, jag hade inte klarat det. Och dessutom var det bara ett papper fyllt av superlativ så det var kanske inte det vackraste och egentligen spelar det ju ingen roll för det viktiga var ju detta; att jag älskar dig syster M.

I övrigt svettas jag ihjäl och har samma känsla i huvudet som om jag hade rökt. Det har jag inte vad jag kan minnas.


Syster M. Bland andra dåra.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vet du vaaaaad???



I morrn äre lördag!!!!

2010-07-16 @ 17:39:16
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: cecilia

Idag idag!!

2010-07-17 @ 14:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0