Getingajävlar NU?

Varför, varför finns det getingar nu? Ska inte de vara döa i oktober? Jag mosade en med flygsmällan så det var getingarsplatt över hela fösntret. Det är så man vet att man är livrädd för nåt - man dödar med all kraft.

För övrigt luktar jag som en uteliggare. Eller nej, som en knarkare på kall kalkon, så luktar jag. Jag menar allvar, jag tror att jag är liksom rutten inombords, och ruttet kommer ut genom svettkörtlarna i armhålorna. Så nu har jag engagerat mamma som duschbarnvakt för jag tycker det är så tradigt när lisan skriker sig igenom min morgontoalett.

Kommentarer
Postat av: Alle

Jaha, nu ja snart ska bort och ta fönsterna igen?

2009-10-13 @ 16:58:36
Postat av: cilan

Haha, jag tog faktiskt bort det själv, jag var inne i ett städstim igår faktiskt. Men du får gärna komma och dricka kaffe. Fast det får du ingen trehunka för. :)

2009-10-14 @ 08:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0