Hur man vet att man behöver sömn:

man börjar gråta när man byter blöja eftersom det är så många dagar kvar tills avlösningen kommer hem.
Nejmen allvar alltså, det är okej at vara själv men den här helgen har inte liknat något annat. Inatt steg vi upp 4, och då hade jag innan dess ammat kanske fyra gånger.
Innan tittade vi på road wars, eller vi - jag, och då var det en polis som tazeade en kvinna typ sjuttiotusen ggr och då fick jag ångest på riktigt för jag tyckte jag kunde känna hur rädd hon var. Alltså, några timmars sömn sen är nog allt bra igen. Herregud, det får jag verkligen hoppas för det vore dumt att liksom bryta ihop bara för att bebisen haft feber i ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: derias

Hej är det bra? fin blogg! Kolla gärna in på min blogg:)

2009-11-15 @ 08:45:24
URL: http://deri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0