Bara mjölk.

Det är det enda jag vill ha, visst kan man överleva på att kolka i sig kanske fem liter om dagen? Satan också att jag måste dricka sån dyr jävla valio, annars skulle jag vältrat mig i kospenejuice hela dagarna.
Eller idag skulle jag gjort det iallafall.

June somnade för en timme sen. Lätt inte hennes smartaste drag. Eller ja, mitt som lät henne göra henne.

Och nej, ingen bebis. Sällan har jag varit så poppis som nu, mobilen plingar en gång i minuten. Och sällan har jag varit så osugen på att umgås som nu. Eller nej, jag har gärna folk på kaffe och så, men de flesta tycker att jag är tradig när jag tänker svaren istället för att använda ord.
Och så är det bf idag, men det kan man ju skita i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0