EFIT

betyder Ett Foto I Timmen, och inte EeeehFitta som jag tycker det låter som. Iallafall, det gjorde jag inte igår, men jag tog några bilder för att liksom illustrera lite.

Okej. Here goes:


Jag köpte en tidning med bilga och allt. Så när den här bilden togs var jag full av optimism - här ska drickas hö och läsas Aftonhoran (så kallas den på nätet vafan). Tidningen är fortfarande bara frambläddrad till mittuppslaget (där fanns en färgglad bild så där stannade jag) och teet fick jag ösa kokande vatten i ett par timmar senare. Och sen dricka kallt iallafall.


För såhär blev det. Lisa vägrade (vägrar iofs) sova någon annastans än på mig. Boy, gissa om jag har ont i ryggen? Och gissa om mitt närhetsbehov är påfyllt för X antal år framöver? Jäpp.


Och June var VARM och håret KLIADE och ÅÅÅÅHHH!!
Som vanligt. Kaminbarn.


Och Britta Katt sov tills hon blev helt suddig i konturerna.

Såäremere.

Kommentarer
Postat av: Chili Pettsson

Hahaha! Vilket faschinerande fenomen. Att sova tills man blir suddig i konturerna....

2009-08-28 @ 08:28:24
URL: http://Chilipettsson.blogspot.com
Postat av: Chili Pettsson

Hahaha! Vilket faschinerande fenomen. Att sova tills man blir suddig i konturerna....

2009-08-28 @ 08:28:42
URL: http://Chilipettsson.blogspot.com
Postat av: c.

Ja, du hajar ju vad den katten kan sova alltså. :)

2009-08-28 @ 10:30:35
Postat av: Anonym

INSE du inte kan hålla på bära på henne sätt igång musaiken och låt henne ligga och skrika tills hon inte orkar mera! Tror du man går ner ivikt på att bara bära på henne hela tiden? Skadligt..

2009-09-15 @ 16:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0