Här har jag ont:

* fötterna, de känns som kalle ankas fötter
* i skrevet, eller fast inuti, i benet dådå. Inget så roligt som nötningsskador eller så, nejdubob (den tiden är typ förbi nu va?) (varför skriver jag ens det här?).
 * i magen eftersom jag får sammandragningar av att vara arg
* i svanken eftersom jag fick dammsuga i panik plus lyfta June plus dra henne i vagn plus bära mjölk och sån vardagsskit
* i hjärtat, lite. För jag ska lämna över min lägenhet till nån annan främmande som säkert komma förstöra den med sin närvaro
* i hjärtat också för att jag idag sett en klient som jag haft innan och som är en spillra om man får lov att vara dramatisk (och det får jag ju, och nu hänvisar jag återigen till magen och hormoner och så vidare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0