Vad bananas

det blev när jag var ute och skulle posta nån sån här liten gul biltjofräslapp som jag glömt posta (och nu fått skäll för att jag glömt posta, jävla T-jävel) och jag körde till Mästerlivs. Eller ja, där var det ju inte så bananas (om man tänker bort det faktumet att jag köpte ett frimärke och ett halvt kilo kamutvete, vafan jag ska ha det till men skitisamma) men sen när jag skulle köra hem och stannade vid ett rödljus.

Då helt plötsligt öppnades min bildörr och kompisen till han i bilen bredvid stack in en reklamlapp. Och visserligen log han och såg snäll ut men han måste ju trott att jag skulle få hjärninfarkt och segna ner död, för den fasan som stod skriven i mitt ansikte kan han inte ha sett så ofta. Ja jävlar i min lilla låda vad rädd jag blev.

Mitt tipselitips är: gör inte så. Dela gärna ut reklam, men liksom öppna inte bildörrar. Bara precis skit i det i fortsättningen. Det är det som är mitt tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0