Jag var på fest igår

och vi var kanske 80 procent socionomer. Inget konstigt med det, men oj vad många samtal det blir på såna fester. Alltså inte såhär prat prat prat utan saamtaaal med socionomhatten på.
Och kanske var det den snyggaste festen jag varit på någonsin. ALLA var snygga, allesammans och en del var så snygga så jag ville sno deras kläder och frisyr. Jag var alltså mkt glad över att jag lagt ner en massa energi på att göra mig iordning, plus jag var glad att jag hade med värdinnepresent. För när jag kom dit visade det sig vara Jojos 25-årsfest vilket ingen brytt sig om att berätta för mig (eller jag borde ju kanske ha anat det eftersom hon fyller om en vecka och eftersom Emem ringde och ville att jag skulle skriva nåt bra om Jojo, nåt som hon skulle få i present). 

Och sen vid tolv, ja då åkte jag hem. Ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0