Avslappnad i all ära

men innan körde jag hem för att bajsa (man bajsar inte på jobbet. INTE. I det här fallet är "man" alltså jag, även om jag tycker det borde gälla alla vafan). t var hemma fast i garaget så jag lutade mig på balkongen och hojtade hej och han undrade varfö rjag var hemma. Så då hojtade jag högt och glatt. Jag ska bara bajsa, sen ska jag hämta June!
Nu såhär i retrospektiv kan jag ju tycka att det var något litet onödigt kanske, att hojta på det där viset.

Ja, eller att skriva om det här för den delen. Ingen vet.

Kommentarer
Postat av: myzpyz (aff)

hahahahahahaha

fifaaan va du e rolig!

typiskt en sån grej som jag oxå kan lyckas med ;)

japp, bajsa det gör man hemma flin

kramen

2008-10-21 @ 19:18:52
URL: http://vfw.bilddagboken.se
Postat av: Pernilla_utan_rövare

Vad rolig du är! För övrigt så håller jag med dig. Det gör man hemma. ;)

2008-10-21 @ 20:14:52
Postat av: Jossan

Hahaha, du är så störd! Klart man skiter på jobbet. Det är ju bara att plumsa på! Jag skulle dö om jag inte fick skita när det tryckte på!

2008-10-22 @ 09:19:32
URL: http://adiemus.blogg.se/
Postat av: c.

Jag tror det skulle vara en fysiskt omöjlighet för mig att bajsa på jobbet. Jag menar allvar nu. En gång låg jag på sjukhus i en vecka utan att bajsa. Inga konstigheter.

2008-10-23 @ 07:26:46
Postat av: Jossan

Förvisso insåg jag efter vår Finlandstripp i början på månaden att jag inte bajsat en enda gång på hela resan. Men hur små är inte hålen på de där jävla hyttoaletterna? Haha. Fast konstigt, eftersom jag skiter flera gånger om dagen hemma ;-)

2008-10-23 @ 09:05:21
URL: http://adiemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0