Jag kanske skulle

se Det ikväll? Fast hur fan ska jag sen våga gå på toa igen?

Jag minns att första gången jag såg den var hemma hos Jakob i min klass (det uttalades jakop, men stavades med b, det var konstigt tyckte jag. Och dessutom var han inte döpt, så då trodde jag att det betydde att man fick kalla honom Roffe eller Ulla eller Styrbjörn om man ville. Det visade sig att det fick men verkligen INTE. Och inte nog med det, han hade kalas i femman och bjöd alla tjejer i klassen utom mig. Det är jag för fan fortfarande arg för.). Jag hade redan läst boken men filmen var så jääääla otäck tyckte jag.
Jag fick tvätta ansiktet med ena ögat öppet i för fan flera år.

Men kolla, tänk om den här killen skulle ligga under badkaret och skrocka:


Förbannat otäckt. Hade det varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0