Jag doftar skog

och vind från sundet och varm hud och lite parfym som jag tog på imorse.
Jag har gått en ganska lång runda och sett att liljekonvanjen är på väg, att björnbärssnåren skickar ut revor över stigar där det inte fanns revor i förrgår, att träden är gröna nu.
Och jag tänker att jag ibland glömmer det här, och tror att det bara är höst, kallt och grått och fula snornäsor och äckliga lukter på stan.

Såhär är det: grönt, vackert och söta och glada människor i butiken. Det är en ny vän som jag gillar så mycket, och det är nygamla vänner som avancerar till människor och det är nybryggt kaffe och kanske ska jag ut och dansa ikväll.

Och ingen Dålig-F. Hör ni det? Ingen Dålig-F!

Kommentarer
Postat av: anders

...bara en bra-Cecilia!

Här får du en sång som du säkert inte gillar:

http://www.youtube.com/watch?v=k7K4jH7NqUw&feature=related

2008-05-03 @ 20:48:40
URL: http://parkensljus.blogspot.com
Postat av: Catta

Jag känner samma sak, och inte vet jag om det är våren eller om det kanske är någon annan förändring inuti? Jaja, bara det känns bra så är det väl bra? Och jag gillade i alla fall anders länk, är det möjligen ett ålderstecken?

2008-05-03 @ 21:15:35
Postat av: K

Amäh lyssna att jag är svartsjuk nu. För helvete.

2008-05-04 @ 10:28:23
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: cilanpilan

Anders, den senaste skivan jag betalade pengar för var johnny cash, så jag gillar. Plus hans ru har världens finaset namn, bara en sån sak.

Och oavsett hur det kommer sig att det känns så, kvittar ju det - bara det känns så.
Och K, baby. Du kan ju inte bli svartsjuk på en man vafan. Det är ju du och jag, sugarbabyhoneymate.

2008-05-04 @ 13:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0