Titta på den här bilden

titta mkt noggrant:

image68
I boken Mig äger ingen sitter ju nån slags litet bokmärke. Det, mina vänner. Köpte jag för TRETTI spänn på mitt jobb. Och idag tappade jag det i mitt kiss i toan. Det är väl ingenting säger ni och det håller jag förstås med om, utom den här detaljen: jag plockade upp det (men man får ju inte spola ner grejer blablabla), fick tag i en torr del och gick med stela ben försiktigt försiktigt mot sopkorgen i köket. Då lyckas den där lilla tofsen i toppen på bokmärken dingla till och vidröra min hand. Kiss-på-handen-alert, naturligtvis ryckte jag till. Och råkade daska tofsen i pannan på June.

Det här är ju en finfin hostoria att berätta för hennes första kille, när jag tänker efter.

Kommentarer
Postat av: Magnificus

Hahahahahahaha.. jag kan inte uttrycka mig på något annat sätt :D

2008-03-15 @ 23:35:38
Postat av: cilanpilan

June håller inte med, men skit i det. Hon visste inte vad som träffade henne förrän jag bröt ihop av skratt. Stackars barn, vikken jäla mossa.

2008-03-16 @ 21:48:19
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Anonym

Kiss är sterilt när det kommer ut ur blåsan, fast jag håller med, det ÄR äckligt. Det ser äckligt ut och det luktar äckligt, hur sterilt det än är.

2008-03-17 @ 12:31:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7
Postat av: cilanpilan

Jag vet. Men håll med om att man inte vill ha en dask av kissindränkt tofs bara för att man råkar vara runt 3 och oerhört nyfiken? Just det. :)

2008-03-17 @ 12:51:17
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0