Nygådd, grötfrukostad

och snart uni.
Allvar, jag är så präktig att jag tammejfan dör snart. Och idag har jag socionom-outfit (skämtar jag eller? Det har jag förfan varenda dag?): kofta och jeans och förnuftiga skor och rätt ful jacka (jaa men vad ska jag göra då när skärpet till den snygga jackan är borta? Gå omkring och se fin men tjock ut? Nesch!).

Det är sol och prommisar är egoboostar för så blir det ju om man flörtar med alla man ser.

Igår berättade jag för J om att tinajes bror ska ha fotoutställning himmaviden. J's kommentar var börja säga något och sen sluta, och sen lirkade jag ur honom att han tänkt säga att det var synd att det inte var tinajes på bilderna. Tinajes har jag känt sen jag var en sex, sju år. Hon modellar och det är en del naket, men hon är liksom off bounds.
Jag vill spy när jag tänker på att han tänder på henne, jag vill inte veta det. Han får ligga med vem fan han vill, men om han vill ligga med tinajes så håll det för sig själv för det äcklar och sårar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0