Jag skulle ju plugga

i sommar. Så skulle jag registrera mig igår natt, precis exakt i sista sekund. Och då gick det inte att göra det. Så jag ska inte alls plugga queer i bibeln och sociologi.
Och alltså, det gör inget känner jag. Skiter väl jag i, jag har bara lust att  glida omkring hela sommaren och dricka rödvin (finns det nån som på riktigt och på allvar gillar rosé? Jag har mkt svårt att tro på det) och jobba lite och sitta på ballisen med klarai.
Detta vill jag göra:
* åka till Öland och bo på Mårtagården (med T)
* hyra stuga himmaviden (med fisajune)
* gå på killebomfest hemma hos S och D för dit kommer ALLA. Alltså ALLA, A.L.L.A. Utom jag då i hundra år i rad, inte ens den gången de hade festen för min skull kunde jag komma. I år det jag som ska vara där så mycket så jag är där flera gånger. Eller ja. Typ så.
* köpa tusen par skor och en miljon klänningar och använda dem också.
Plus lite till, som typ köpa en tvättmaskin, bada i havet och inte få kallsupar, plötsligt få sms:a gratis, träffa alla mina vänner och la famiglia helt ofta, lösa det här med Junes kalas på ett smidigt sätt, slippa hitta fästingar på June igen. Sånt.


Kommentarer
Postat av: cruella

Nu ska du få höra något sjukt (gott): Gör drinkar på rosé och grape tonic! Jag lovar att du omvärderar det rosa blasket in no time.

2008-06-10 @ 14:36:37
Postat av: c.

Va, allvar?

Vi brukade iofs dricka rödvin blandat med Pommac. Ryyys.

2008-06-10 @ 15:09:48
Postat av: cruella

Allvar. Basta! Återkom.

2008-06-10 @ 15:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0