June fyller snart år

och hennes önskelista ser ut såhär:

pärlor
bord + stolar
matta från Åhléns (okej, det är lite min önskelista med)
prinsessklänning
hårgrejer
dockvagn
springcykel el cykel (jomensåatteh)
tv-spel till ps2, ingen vet vad det hette
skivor till bilen (och 90-stereon hon har på sitt rum)
klocka
blommor
flaskor, såna dyra (nej jag vet inte hurdana hon menar, men ev whiskey?)
glas med pippi på
musse pigg-gosedjur och pluto
dockskåp
massa gosedjur

Ingen vet varför jag bloggar om det här, men jag hade typ liksom inget att säga.


Kommentarer
Postat av: vajlet

Det var väl ett jättebra bloggämne? Tycker jag i alla fall.



Och jag undrar ännu när du ska gå med mina pärlor på dig... Fast du kanske har svarat nånstans och jag missat det?

2008-07-21 @ 12:11:31
Postat av: c.

Åh, ikväll! Jag lägger upp bild ikväll - jag har glömt fastän jag tog bilder för tusen år sen!

2008-07-21 @ 15:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0