Jag har visat bröna

för plantan idag. Eller ja, behån iallafall.
Jo, för jag skulle impa på June och hennes nya kompis, så jag klängde upp på klätterställningen och hängde mig i knävecken. Fast nu är det ju en sisådär 20 år sen jag gjorde det sist, så jag hade glömt bort detaljerna, till exempel att tröjan ska vara nedstoppad i brallorna. Och hur man kommer upp ur knäveckshängningen.
Sådär hängde jag som en jävla vingklippt papegoja med tröjan i ansiktet och viftade med armarna.

Sen skulle June visa att hon också kunde hänga i vecken, fast bara att då dök hon på ansiktet. Nu finns det grusmärken i hennes panna.

Det som inte dödar, det härdar.

Kommentarer
Postat av: Jossan

garvar

2008-07-20 @ 18:23:19
URL: http://adiemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0