Spindlar och bajs

drömde jag om inatt. Och om J, att han bodde här och att jag var arg som fan på honom för han hjälpte mig inte med spindlarna. Jag drömde att jag hade en helt lurvig matta i köket och när jag stod på den upptäckte jag att det sprang spindlar över mina fötter hela tiden. Och så var det så, att när jag mosade en spindel kom det liksom fem nya, fast lite mindre. Och till slut fick jag leta efter spindelbon i mattan men hittade bara en stor bajskorv.

Jag behöver kaffe. Så jävla badly.

Kommentarer
Postat av: Ullet

Uuuuuuuuuuuuih! Yajks! Spindlar är ju hemska o jag får nästan panik när jag läser. *rysa, kasta med huvudet, kräkas och rulla med ögonen i huvudet* Du är sämre däran än vad jag är, helt klart. *minns när ex-puckot vaknade av att jag grät för att det inte brann o det fanns inga spindlar* :-D

2008-02-28 @ 06:18:19
URL: http://gammelbyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0