Kanske är jag den enda

i hela världen som ganska ofta vaknar av att jag ligger kliar mig själv på armarna?
Alltså jag väcker mig själv genom att smeka mig på armarna så att de ryser. Och då kliar jag bort ryset bara RAFS RAFS RAFS och sen smeeek smeeek smeeek. Och då är det inte så att armarna ligger liksom slappt utmed sidorna, nejdu bob. Jag ligger på rygg, armarna pekar rätt upp i taket. Ja alltså som Boris Karloff när han gjorde Frankenstein, fast bara att jag ligger ner.

Ingen kan beskriva hur irriterad jag blir på mig själv när jag vaknar för femte gången den natten av ett smeeeek och sen det där irriterande jävla RAFS RAFS RAFS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis så gör jag också!!! Jag trodde verkligen jag var ensam i världen om det, min sambo bara garvar. Jag krafsar dock inget vad jag vet utan killar bara försiktigt, säkert jätteskönt. Och armarna helt stelopererade rakt upp. :D

2008-12-07 @ 22:25:10
Postat av: c.

!!

Vi är fler alltså! Eller iallafall två. :D

Vi borde starta en klubb, en stödgupp!

2008-12-07 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0