Provade bröllopsklänningen igår

och eh.. nu har jag mulat i mig tre kexchoklad i bantingspanik. Fast alltså, det går ju inte banta ner brösten (det är faktiskt på allvar fysiskt omöjligt - jag har ju knappt några). Att magen är sockersvullen kan jag ju få bort på nån vecka, men hurifan gör man med bröna? Jag ska gå ner till sömmerskan imorgon och tvinga henne att komma på en smidig lösning. Jag SKA fan ha den klänningen.

Jävla lyckejävel, man blir helt mjuk och rund om magen av att vara glad.
Fast iofs åker T på måndag, då har jag ett par veckro att vara olycklig på, då blir jag säkert kantig igen. Bara till bröllopet och sen skiter jag i vilket, rundmage går bra.

Kommentarer
Postat av: tina

hm det är lite min fasa. Att bli ihop med någon och gå upp. Tvingas äta middagar och dricka sprit.

2008-08-14 @ 18:56:19
Postat av: Therese

Man kan lätt tro att det är DU som ska gifta dig här i inlägget ovan, men jag hoppas ju att du outar det liiite tidigare isf? :) Förresten e det mys att va rundmagad så länge det beror på nåt sånt där fint (inkluderat bebis förstås) :)

2008-08-14 @ 21:21:01
Postat av: c

tinajes - jag tror inte det är nån fara för dig. :)

o terese - nje, det är inte min tur än. Hehe.

2008-08-17 @ 12:21:08
Postat av: Fade

Alltså... VAD händer här? Nu måste jag tokläsa. ;)

2008-08-21 @ 09:26:15
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Fade

Meh... Inte du som ska gifta dig??? Eller??? Hahaha, jag fattar inte.

2008-08-21 @ 09:30:54
URL: http://www.fejdan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0