Halvett är klockan

och inte fan har jag kommit iväg än.
Jag har en synnerligen märklig kläddag idag, eller om förklaringen är såhär enkel: migrändagar = tjockhuvedagar så jag tror jag är ful fast jag ser ut som vanligt.
Jag löser det genom att klä mig i kofta och lyssna på Shooting John och ha läppglans och låtsas som ingenting.

Även har jag badat länge och väl och inte rakat benen. Nej vafan ska jag göra det för? Enda självanledningen att raka benen är att det 1. sticks så jag annars måste ha pyjamasbrallor och 2. det kliar med stubb. Jag känne rmig snyggare utan stubb, men det är ju för att jag värderar mig själv genom nån jävla mans ögon.

Idag frågade tinajes mig om jag har läst Bitterfittan. Hon är nummer två som undrar det, så jag kanske ska ta och göra det. Nej, nummer tre!
Men vafan. Bitter = bra. Och snygg och inte alls rynkig.


Jag ska andas djupt ett par gånger nu, och sen går jag till biblioteket och är trevlig mot folk på vägen dit. Inga fuckyoufinger, ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0