Förresten, Kulturanatomen.

Var ligger den? Och parkeringsplatser i Lund, finns det ens? Jag tänker mig att alla åker droska och har såhär långa slängkappor och skinninbundna böcker och skit.

Jag har varit i Lund innan, men tydligen har alla de där rediga studenter med såna där hattar sprungit och gömt sig just då. Eller om de studerat just då. Eller stulit lik, det vet man ju hur såna där jävla spexare är.

Jag försökte ragga upp min enda vän i Lund (eller vänta, jag har ju C också!! Vafan har HON för nummer?), och han är inte ens en vän utan klaras vän och är för mig mest liksom ett potentiellt ligg. Men han skulle på möte så han kunde inte ge mig nån guidad tur. Fan.

Kommentarer
Postat av: cruella

Till Lund åker man förstås pågatåg. Om man är en fin människa.

2008-04-23 @ 16:14:15
Postat av: cilanpilan

Absolut - om man är en fin människa med pengar. Detta har jag lört mig: det går att tanka på krita, men man kan inte krita tågbiljetter.

2008-04-23 @ 16:27:06
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0