Klädkedjor, vafaan?

Idag har jag gått i affärer. Jag letade kläder till Erik och Lisa (INTE June, är jag klok eller!? Inget morsan köper går att använda, det måste jag förstå. Köper jag nåt ändå brukar jag ljuga om att nån kusin eller moster J köpt det för då går det bra) och förstod genast detta. Flickor vill ha gulliga kaniner, kanske en katt som sitter på en flamingos rygg, lute gröna blad och volanger på ca alla plagg. Pojkar däremot vill ha spiderman, angry birds, tigrar. Jeans vill de ha också men allra helst cargopants så de ser lite militäriga ut sådär. Det vill alla pojkar.
Inga flickor gillar spiderman. Inga pojkar gillar katter. Eller färg, obs det gillar killar VERKLIGEN EJ, om inte färgen heter grön eller blå eller brun.
Alltså jag vet ju detta, att det är old news. Men innan har jag inte haft en liten dude som ska ha kläder på sig. Denna mamman gillar färgglada kläder och tycker att detta ska barn ha på sig: kläder. I färg. Som är bekväma och går att leka i.
Mitt tips till hm och lindex tex är att de syr upp en kollektion baskläder: brallor, tights, t-shirts och sånt. Färga de kläderna i färger. Sälj. Slut på tips.
 
Ps ja jag handlade till både Lisa och Erik på "fel" avdelning. Och själv hittade jag mig en majti fajn tisha på mansavdelningen ooolala.

Kommentarer
Postat av: Torild

tips! Kolla in Lager 157. Massa fina kläder till sjukt bra priser. =)

2014-03-25 @ 15:49:37
Postat av: cecilia

Yes i know! :)

2014-03-25 @ 16:06:19
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0