Jag trodde jag var trött

igår, men hör här då: idag är jag så trött att det liksom kliar och känns som om det är feber i hela kroppen. Och så har jag helt svårt att tänka såhär positivt att Guuuja, men snart får jag sova hela nätterna för snart är lillungen typ tre (om ett och ett halvt år) och DÅ måste hon väl i jösse namn sova va? för fram till dess, jag kommer gå bananas. Och jag är rentav såhär hialös och hagalen att jag vill ha mer än en natts halvt oavbruten sömn, jag vill ha flera nätters sov från kanske elva till typ sex, sju. Kanske tre nätters sov, det vore paradiset. Som nirvana.

Och fram till dess att det händer när jag är typ femtiotre, så ska jag dricka kaffe. Mängder.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men då måste det vara som att bo på hotell när du jobbar natten på GG? Lider med dig kompis, jobbigt att inte bli utvilad!

2011-01-09 @ 21:40:12
Postat av: cilan

Haha ja, så jag bara herregud - kan ni inte sova HÄR? Jag ääälskar natten. :D

2011-01-10 @ 12:11:55
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0