Jag gjorde morgontoalett imorse

sådär som man gör, alltså pinkade och bytte från pyjamas till jeans och skulle tvätta snudan eftersom jag fått en sällsynt ful finne på ena kinden. Bara att jag, när jag tvättade, tog Vimflaskan, öste ut en klick i handen och skulle preciiis preciiis smörja på i ansiktet när hjärnan sa: nejmen väääänta nu här, vim (jamen det heter jif jag VET det)? och här stannade händerna till, tvekade en stund och skulle sen ÄNDÅ fortsätta upp i ansiktet och smörja och då fick hjärnan verkligen ta över och hojta STOPP nejnej, det där tvättar man ju toan med!
Det kunde jag blivit en oerhört pinsam fadäs tänkte jag med ett skrockande när jag väl tvättade ansiktet med rätt sorts smörj. Sen upptäkte jag att rynkborttagarkrämen var på neretoan, så då gick jag ner, tog krämen i händerna - och smorde in höger armhåla.
På min scoutheder, jag hittar inte på - jag tänkte på raggardusch och sen plopp smorde jag i armhålan.

Detta ska väl bli en sällsynt bra dag då, tänker jag.

Kommentarer
Postat av: Torild

haha! =)

2010-09-08 @ 12:54:34
Postat av: Catt

Hahahaha, jag dööööör! asg

2010-09-08 @ 13:05:48
Postat av: jes

En gång när jag var jättejättetrött borstade jag tänderna med hårinpackning. Vilket är sjukt äckligt btw.

2010-09-08 @ 15:53:38
Postat av: johis

hehhee. ja jösses. ibland är det verkligen ridå ner för rutiner..

2010-09-08 @ 16:50:14
Postat av: cilan

Häromdagen frågade jag T vilken min mest framträdande genskap var. Jag väntade mig typ: glad, snygg, älskvärd. Eller så. Han bara: Virrig!



Juuhupp.

2010-09-10 @ 10:32:55
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0