Vi knullas, vi knullas!

Sa June idag när hennes dockor skulle pussas och vara kära.
Vasadusadu?, sa jag. Berätta för mig vad det betyder?
June sa; det betyder att man pussas och får barn, så säger killarna!
När jag sa att "Knulla, det är lite som bajs (här pausade jag och fnissade inombords). En del blir ledsna litegrann av det ordet så det ska man bara säga litegrann på toa kanske om man måste."
Så svarade June att: Ja, just det för en del kanske kan bli ledsna om de gör det och man går förbi och pekar och säger: Ni KNULLAS!

Jo. Det kan de ju. Förstås.

Kommentarer
Postat av: kina

Ja, speciellt dom som inte får sig ett knull...;)

2010-10-02 @ 13:01:45
Postat av: Torild

Goa unge!! =)

2010-10-02 @ 15:00:39
Postat av: Raz

asg

2010-10-02 @ 16:53:14
Postat av: cruella

Jag dör.



Makens bror fostrar sina ungar till duktiga naturvetare genom att främst tillhandahålla National Geographics djurfilmer and the like på dvd. En kväll var det en lång och rätt så detaljerad passus om däggdjurs fortplantning, exemplifierat med delfiner som parade sig. Och så småningom föddes ungar.



Tick tick tick i huvudet på den äldste. "Men uäääääääh, då har ju du och mamma gjort det!!! TRE GÅNGER!



Jag kan aldrig sluta skratta när jag tänker på det.

2010-10-05 @ 10:04:55
Postat av: cilan

hahaha!

2010-10-05 @ 21:23:05
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0