Nejtack till Bamse, brun-utan-sol-knark

och till allt som nån hurtig jävla markusknuthåkanolof ringer och försöker pracka på mig. Bamse?! Jag bara Nej, jag ska inte ha nån Bamse.
Hurtbullen: Men, varför inte det?
Jag: Ja, för att jag är 33 år gammal.
Hurtbullen, nu en smula irriterat: Men du HAR väl barn?
Jag: Jahaadå, men tror du verkligen de har någon inkomst?

Och Kråke! Jag fick ropa STOPP! STOPP! Kråke är de tråkigaste böckerna som finns, har du läst dem?
Nej det hade han inte, och jag tipselitipsade om att låta bli att göra det också.

Iallafall, idag finns det godis, läsk och mens. Och en finne bakom örat. Sant, på örats baksida liksom. So fresh and so clean.

Kommentarer
Postat av: Helena

Näää, det ska vara Rakel. Har ni Riddar-Rakel och Kapten Snorfinger? Helt lysande.

2010-10-17 @ 09:59:29
Postat av: cec

Nej, vad är det för nåt? Jag skulle ju iofs kunna googla, men det är roligare att prata. :)

2010-10-17 @ 21:10:26
Postat av: Anna m V & E

jag döööör så rolig du är! "för jag är 33 år" och "men tror du verkligen att de har inkomst?"

så BRA sagt - den snor jag rakt av! Nu längtar jag nästan lite efter att de ska ringa, de där dumma snorunge säljarna som blir SURA när man säger nej.



En brud blev verkligen sketasur när jag sa nej tack till ett par GRAAAATIS trosor! "AMEH de är ju GRATIS vill du inte ha ett par GRATIS trosor" " Nej tack jag köper mina egna" oooorkade bara inte ta diskussionen om att jag VET att det är helt j-vla omöjligt att komma ifrån den där "prenumerationen"

Jag menar vem f-n PRENUMENERAR på trosor??

2010-10-18 @ 19:42:45
Postat av: cilan

Alla telefonförsäljare borde lära sig att nej INTE betyder ja om man inte har lite så sexspex. Och jag sexspexar icke med telefonförsäljare, där går min gräns.

2010-10-19 @ 19:15:18
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0