Såhär många trosor har jag: tusen hundra.

Såhär många bekväma trosor har jag: ett par. Eller de är inte ens särskilt bekväma så noll då.
Varför är det såhär? Varför är alla trosor stringwannabes? Är de för små eller för stora om de alla vill in mellan skinkorna? För alla gör så: medium, large, small. Alla. Jag har till och med ett par trosor med sånhär liksom silikonkant som det är på axelbandslösa behåar. Till och med trosorna lyckas ta sig in, fastän det är så gott som omöjligt. De bara squeeeee vi skaaaaa in! och så glider de in fastän det är mot alla naturlagar.

Annars är det fint, tackskajagha.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Köp ett par stringtrosor istället så sitter de där de ska direkt

2010-05-27 @ 09:24:00
Postat av: cilan

Nej string! Jag har nog ett par stringtrosor också iofs men alltså det är inte min kopp te. Ett litet tag använde jag string jämt, men alltså.. nej. :)

Men tack för tipset!

2010-05-27 @ 13:07:44
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: cruella

String är ett ärans otyg som aldrig hamnar på min rav. Däremot har jag köpt väldans funktionella sporttrosor från Rönisch som faktiskt sitter där de ska.

2010-05-27 @ 13:49:07
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: cilan

Rönisch? Jag ska genast bege mig till närmaste sportaffär (obs med tjejsortiment, för det har de inte här i stan) och införskaffa. Kanske kan någon i den affären kasta ett getöga på bakdelen med och säga vilken storlek jag ska köpa. Det vore snällt och fint.

2010-05-27 @ 22:47:17
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Marre

Jag har samma problem och en av lösningarna på detta är ( i alla fall när man springer eller tränar): dubbla trosor. Inte världens bekvämaste, men tusen bättre än att ha allt tyg mellan skinkorna och lite billigare än Rönnisch!



Vet du vad min teori kring detta är? Att man har en blaskig rumpa. Ju mer det blaskar runt när man går desto mer kryper trosan in. Alltså: Spänn, spänn och späääännnnn ännu mer. Resultatet blir en fast och glad rumpa!

2010-05-27 @ 23:20:48
Postat av: cilan

Blaskig rumpa är nog fan exakt det som är mitt problem. Du vet som e brukar säg att det ser ut som om man har hundvalpar under tröjan (ja, ingen har ju nånsin sagt det om mig hahaha)? Så är det för mig fast baktill, och inte valpar. :D

2010-05-28 @ 09:29:49
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: cruella

Jag köpte mina dyrtrosor i ett gigantiskt sporttält med gladpriser på O-Ringen i Eksjö i somras. Great shopping experience!

2010-05-28 @ 10:07:20
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: Lina

Lindex har världens bästa trosor. De är med i sortimentet 3 för 2 och har en lapp på sig att det är eco-bomull. Kostar 69 kr, är enfärgade. Hipstermodell. Jag använder bara sådana. Sitter alltid bra!

2010-06-03 @ 23:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0