1 maj

och skogen är full av gröna skyar. Alltså: alla pollenallergiker har ett helvete, men jag har det fint för min näsa är okej med frön.

Alltså, nej. Det finns fan inget att blogga om. Åååh vad tradig jag är.
Och jag saknar Hbg så jag går sönder snart. Nästa vecka ska jag köra dit med bebisen och låtsas att jag bor där. Jag ska gå strandpromenaden upp till husen där vid vita muren och fortsätta upp i pålsjö skog. Sen ska jag komma ut där vid glasskiosken där vi brukade äta glass om somrarna efter jag hämtat June på dagis, och så fortsätter vi ner till stan och bort mot söder och kanske köper nåt på TH eller så gör jag inte det. Och så tar jag en kopp kaffe på Koppi kanske och sen ska vi köra hem. Eller hälsa på någon. Eller så.

Och 1 maj-tåg? Jamen jag ska nog dra på mig lite kläder och gå ner till stan med bebisen och titta lite.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag saknar också Hbg! Men jag är ju lite störd så jag saknar restaurangerna, atmosfären och liksom myset.



Jag ska till parken och titta, här är det ponnyridning och allt :-)

2010-05-01 @ 07:49:07
Postat av: cec

Ja, men liksom själva -stan- saknar jag. Ååh.

2010-05-01 @ 09:08:25
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: johis

Återkommande tema detta med längtan till stan för dig. Kanske dags att börja fundera hur du skall göra, inklusive lilla J och resten.



Vi lever bara en gång.

Och vi är aldrig yngre eller fräschare än idag.

2010-05-01 @ 09:46:32
Postat av: Jes

Sunt att erkänna att du saknar. Men inget är svart eller vitt. Jag kan längta efter saker som fan men det betyder inte att jag vill byta ut det jag har. Var glad att du längtar annars hade dina år där varit bortkastade. Det är bara en reflektion av din tid i HSBG och inte hur du känner för SBG. Kom hit och hälsa på istället, här i stan :)

2010-05-01 @ 18:09:11
Postat av: c

Ja nej det blir ingen flytt, det går inte. Men besök går bra! :)

2010-05-02 @ 12:15:23
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0