Våffeldagen innebar

våffelfika med fina S och hennes ungar plus en bonusunge. Och prommis till stan, en somna-lisa-runda som misslyckades kapitalt. Sola näsan på trappan, lyckades bättre. Och en migrän som är puts väck, haha!

Och imorgon då, det ska bli den bästa dagen det här året: jag och systrarna M och J och lilla mamma ska till Malmö och titta på Mia Skäringer. Jag som älskar Mia! Ja, vi är på förnamnsbasis nu för man är det med folk man vill bli ihop med.

Och nu ska jag skrapa en trisslott eller två.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad underbart! Åh, jag vill också! :)

2010-03-26 @ 08:57:51
Postat av: c

Myycket lovely.

Jag ska köpa något jävligt fint på Lagerhaus. Till Ts grämelse - han begriper inte det där med att handla för handlandets skull (och då vill jag påpeka att dte var han som -behövde- köpa en ny tv förra veckan (vilket han iofs inte gjorde)).

2010-03-26 @ 11:15:09
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, jag älskar att handla :) på tisdag ska jag med e till veterinären och ska i sanning besöka lagergaus om jag orkar men ska på dropp på måndag så det hoppas jag. Ha en gorgeus kväll!

2010-03-26 @ 17:06:07
Postat av: Lindilooo

Underbart att du är bättre i skallen.

Åhh, Mia!!! Ja, vem vill inte bo med henne:)

Hoppas ni har det toppen trevligt!

Kram

2010-03-26 @ 19:30:34
URL: http://lindiloo.worldpress.com
Postat av: paij

hallå! allt bra med dig? hur firar du påsken? D:

2010-04-01 @ 15:49:38
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0