Smygmigränen övergick i hardcoremigrän

över natten. Och lite i smyg så, för annars brukar jag vakna på natten av att jag har ont, men nu vaknade jag istället imorse med fullt krig i huvudet. Intressant.
En annan intressant sak; jag övervägde på allvar att gå upp och ta Lisan istället för att väcka T. Jag bara: Ska jag? Nej han får stiga upp. Nej han får sova. Nej jag tror jag behöver vila. Nej men jag är ju den morgonpigga.
Öh men va? Sen fick jag medicin i näsan och så vaknade jag igen vid halvtio och då hade huvudet ruttnat ihop i en liten hög istället för att vara en stor, varfylld ballong (det är så det känns alltså, kanske bäst att skriva det också eftersom jag tenderar att vara en smula.. underlig när jag har migrän).

Hur som helst, jag är så jävla vuxen! Jag gick inte på prommis som jag föresatt mig, jag lovade inte bort oss på middag hos mamma fastän jag kände mig tvungen egentligen, jag tog inte bilen och körde till kstad för att leta efter skor som jag helt tvångsmässigt tänker på att jag ska.
Jag bara glider runt i mina gummiskor och dricker kaffe, äter det jag inte vill kräkas av och nu sitter jag iofs i solen en stund (men jag vägde prosen mot consen och utesittning vann pga dålig, överkokt luft inomhus). 
Så alltså, sol och sovbebis och fågelkvitter och flugor. Där har vi det: vår.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Du är så duktig du! Ingen prommis och ingen bortlovning eller "shoeshopping" (ja jag vet att det är töntigt att anv engelska ord men det låter så mycket roligare än "skohandling")



Och så tycker jag att ni kan släppa våren lite så den kan komma lite högre upp i landet!

2010-03-25 @ 14:49:00
Postat av: c

Lyssna att någon idag sagt till mig att jag är solbränd! Hurra, mitt liv är fullkomligt. :D

2010-03-25 @ 15:58:46
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0