På tal om muffin

så skulle jag skriva nåt roligt och illustrera med bild, muffintopeffekten mitt fett har i mina brallor (eller kanske ä rdet tvärtom brallorna som har den effekten på fettet? Skitisamma). Men lyssna att när jag tog bilden så SYNTES inte ens muffingrejen! Jag vet att den finns där, för jag ser den ovanifrån, men det var för fan inte alls en krans av muffinfett som vällde ut över brallorna. Vafan?
Tackskatusenmilaprommisarna ha. Tackskalisaha som helst sover i vagnen. Tack, tack.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag läste lite för fort... "På tal om muffen"..



Eh. Nej, det var inte önsketänkande.

2010-03-13 @ 18:31:12
URL: http://eksynyt.blogg.se/
Postat av: cilan

Det hade ju förstås lika gärna kunnat handla om det. Fast muffen är nog inte det ordet jag skulle använda, jag är plumpare än så. ;)

2010-03-14 @ 16:05:13
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0