Saker som hänt idag:

* jag fick sovmorgon (nåja, efter att ha varit vaken två timmar)
* jag fick kaffe på sängen. Det kunde jag läppja på samtidigt som migränmedicinen verkade och jag läste Christine.
* jag har hämtat min telefon. Detta innebär att jag, helt ensam (låt mig upprepa: HELT! ENSAM!) körde in till kristianstad och strosade i affärer, helt själv bara jag ingen annan.
* jag har köpt radar och klorin, nu ska jag gå naturhatarbananas och mörda skiten ur allt liv som finns här (obs inte människoliv)
* sen vet jag inte mer, eller har glömt heter det

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ensamtid är det bästa. Eller kanske inte det bästa så, men det är såååå skönt!

2010-07-20 @ 20:48:18
URL: http://frujessicas.blogg.se/
Postat av: cec

Du, igår tror jag att jag tyckte det VAR det bästa. Man kan få överdos, you know. Jag har det rätt ofta. ;)

2010-07-21 @ 18:52:54
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Christine? Vill inte jag minnas att du läst den tusen gånger redan?

2010-07-22 @ 00:00:36
Postat av: Anonym

Tusen hundra, typ. Vaddå, är det konstigt eller fel? Nej, exakt. :-)

2010-07-22 @ 08:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0