Jag fick brygga nytt kaffe

eftersom det andra var så svagt att jag kunde känna lukten av vatten genom det.

Det är tidig, tidig morgon i blåa huset och jag har varit vaken halva natten. Bebisen har snornäsa och vaknar och vaknar och vaknar och vill inte mer än typ dricka (bra) och fisa (också bra) och vrida sig (bra för dreadlockarna). Så nu fick jag ge mig, så kul är det inte att bli väckt. Kanske ska hon sova i vagnen inatt, och jag på soffan.

Och systerdotter E har åkt till tyskland för att jobba. Jag funderar mycket på det, hon åkte ensam och det var liksom inget konstigt med det. Och jag tycker det är så modigt så det inte är klokt. ALDRIG att jag hade vågat. Jag är tveksam till om jag vågat åka till typ hanö ensam.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Svagt kaffe är blääää så det var tur du bryggde om:-)

Trist m snorig näsa på bebis, jag gissar att du redan prövat m koksalt höjd säng vid huvudändan och sån där nässug så jag inte annat än beklaga och hoppas att hon bra superduperfort!

2010-01-21 @ 06:59:12
Postat av: c

Inte snorsug, den har T använt till sin näsa och jag vägrar, nej jag menar VÄGRAR diska den efter honom. Men det andra, och det hjälpte lite. Men du vet hur det är när man är supertäpptoch man vaknar svintörstig.

Jag tog igen lite sömn på soffan nu på morgonen, när hon sov ostört och Junisen tittade på tv. Så det är okej för oss alla nu. :)

2010-01-21 @ 08:29:14
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: kina

Åh mitt kaffe var också svinsvagt, så jag har suttit nu och funderat på att brygga nytt och så glider jag in här och värsta omenet inträffat att du också. Äh skitsamma haha.



Snart smälter snön,då kan vi återförenas med varandra :)

2010-01-21 @ 09:42:58
URL: http://upsykina.blogg.se/
Postat av: Anna m V & E

Har T använt den till sin näsa??!! gapskratt VARFÖR?? Kan han inte snyta sig? skrattar ännu mer

2010-01-22 @ 08:50:04
Postat av: C

Han är en mycket sjuk man. Det är det enda jag har att säga om den saken. ;)

2010-01-22 @ 17:21:47
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0