Skrangliga möbler

tror jag man kan säga är mitt signum litegrann. Jag har alltid haft skrangliga soffo, rangliga bokhyllor, vingliga bord och stolar som brutit benen. Jag vet inte varför det är så riktigt, men jag kan konstatera att vårt nya, stora härliga köksbord. Det har tydligen druckit sprit i en hel vecka eller så. Så vingligt är det.
När jag blir stor ska jag köpa möbler och på dem ska inga barn få klättra och leka disco så att benen knäcks och skruvar yr i luften. Eller jo, kanske ändå.

Kommentarer
Postat av: Pugini AFF

Vet du. Jag tror inte det är möblerna som är vingliga - det är golvet som inte är helt rakt. Bubbligt eller med sneda plankor eller fullt med hack eller alltihop på samma gång och då är det klart att möblerna känns rangliga :D



ha en go dag och tack för att jag får kika in och läsa lite om dina tankar och förehavanden. Och det är klart du ska ha en förlovningsring i Vitguld!! Lyxxa på Väla är superduktiga på förlovning och vigselringar (jag vet för jag har jobbat där :) ) Du kan nog t o m får stansat in Ts namn på utsidan om du vill. Men köp inga ringar om inte fingret är med s a s

2010-02-02 @ 08:15:21
Postat av: c

Väla schmäla, jag bor ju inte i Hbg längre och det är mkt sorgligt.

Och kanske är det en kombo av vingligt glv och en oförmåga att nånsin skruva ihop nånting ordentligt? ;)

2010-02-03 @ 08:20:09
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0