Morgonpasset är mitt bästa

fast det är helt jobbigt när vi går morgonprommis, jag och lisa och jag lyssnar på det för när man skrattar bland folk tenderar de att tro att det slagit runt, så då får jag låtsas att lisa dingar sig i vagnen och då blir det ju ännu konstigare när folk ser att hon ligger och trynar.
Skitisamma, det är kul.

Inte så kul var det att datorn bara nejvetdu, hejdå. Så nu surfar jag på syster Js dator som hon helt snällt lånat ut. T är såhär tillkämpat lugn och bara nejmen det gööör inget så kan det bli och det kan ju inte du hjälpa. Men jag vet nog, det är precis som när jag krockade och han bara äsch sånt händer och senare berättade han att när vi lagt på svor han över mig en hel dag. Sån är han och så kan det vara och jag har inget att skriva mer ön att jag har gåfrenzie och så ska jag tydligen ha mens igen för jag är så FUL och plus har migrän.
Men om jag bara tänker böla kan jag ju skita i att skriva ner det eller? Ja just det.

Kommentarer
Postat av: johis

Åh. Nej. Fixa datorn fortfort. Du hör till!

Vi verkar f.ö ha samma radiorutin. Jag vet att jag har gått och fnissande fånlett länge när tänderna torkar och ilar i kylan.. Gud när de blir sådär fnissiga.. älskar det.

2010-02-11 @ 21:50:36
Postat av: c

Jag med, och alltid tänkr jag att Åh, att ha ett sånt jobb som är sådär roligt jämt! På mina jobb brukar det vara jag som är rolig, och de andra är bara tradiga. ;)

2010-02-11 @ 22:58:34
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: johis

Nää. Det kan Du väl ändå inte mena.. ;)

2010-02-12 @ 09:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0