Kära tomten, eller kanske gud.

När jag nu snart fyller 33 vill jag gärna önska mig en sak eller två, det har jag lärt mig att man får (lärt mig det via bloggar alltså). Då vill jag önska den här klänningen från asos:


Den är inte så dyr, typ 60 pund eller dollar eller vafan vet jag vilket land asos bor i.

Sen vill jag ha en ring också, en förlovningsring. Berätta gärna det för T, att det kvittar hurdan. Eller det gör det ju inte, men säger man det så verkar det såhär som om jag är helt laid back med allt det där. I själva verket vill jag ha en rätt så bred ring i silver (fast han insisterar på vitguld, vafan DET nu spelar för roll) där namnet liksom är stansat på utsidan. Hans alltså, inte mitt för jag vet ju vad jag heter.

Tack, det var väl det.

P.s. Det är ju förvisso bokrea i samband med min födelsedag. Och så skulle jag önska en examen också, utan att behöver läsa sista terminen, går det att ordna? Inte det nej. Nej.

P.p.s. Ett set med kaffemuggar som är liksom såhära likadana! Det vill jag ha också. På Bolagret i Hbg finns jättefina.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vitguld oxiderar ju inte, så det är ju en klar fördel :) Du har så bra smak! Eller är det bara för att jag hade lust på en liknande ring i ett annat liv? ;)

2010-02-01 @ 22:37:16
Postat av: c

Aha, är det därför menar du? Ja kanske. :)

2010-02-03 @ 08:18:41
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Therese

Nejdå, du har så bra smak så :)

2010-02-03 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0