Inga våta drömmar

för den här donnan, utan bara konstiga och vrickade. Jag drömde att Lisa bara plopp började gå eller till och med springa. Och då blev jag besviken på henne, och tyckte hon var lite obehaglig som gick fastän hon bara är typ lång som en linjal (eller två dårå). Sen drömde jag att jag var på världens största bröllop där alla hade såhär olivia newton-johnklänningar, såna ljuvliga fiftiesklänningar altså med tyll och sån skit och alla körde gamla jänkare och sen fick jag plötsligt ett jobb som jag var tvungen att åka till men då svarade ingen i telefon för då skulle alla ut på cruising på gröningen i Helsingborg.

Jag tror att den drömmen faktiskt sammanfattade allt jag hade tänkt på, och pratat om igår. Underligt, som en liten repris liksom.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hehe. Haha. Hahahaha!



Hittade din blogg häromdagen. Den är söt!

2010-02-17 @ 09:35:45
URL: http://enmynta.se
Postat av: c

Söt var det ja, tack. :)

2010-02-17 @ 11:06:58
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0