Det händer nåt med mig

och jag vet inte vad. Jag brukar inte vara såhär, störa mig på hur andra gör med sina ungar och jag brukar inte tycka att andra människors intressen är sådär värda att himla på ögonen åt och så. Lev och låt leva, så är ju jag.
Men nu i det senaste har jag bara retat mig som fan på folk som har mode som intresse eller arbete. Jag stör mig så innitahelvete på att de visar hanna montana på såhär disney, som om hanna montana på nåt vis symboliserar allt som är ruttet. Jag tycker det är töntigt med heminredning och jag vill spy på folk som ja.. Det går ju inte skriva om folks barnuppfostran, eller eftersom jag skiter i hur andra gör blir det ju synnerligen utpekande att skriva om nåt specifikt mäh bara skitisamma.
Såhär: barn ska fan ha bälte i bilen. Mitt barn ska det iallafall, och har hon inte det får hon bara åka med mig. Så.
Amäh sluta, när jag häromdagen skulle förklara för June vad en stylist gör (av nån anledning), så var det enklast att säga att det var en vuxen som får pengar för att tala om för andra vuxna vad som är fint. Och att det är viktigt att man är det. Fin.
Varför det nu stör mig. Ingen vet, och nu stör DET mig. Åh.

Kommentarer
Postat av: -ME-

För att det både förutsätter och skapar en hel bunt människor som inte själva kan avgöra vad de gillar att ha på sig eller omge sig med? Och du är inte särskilt förtjust i mesar? ;)

2010-02-09 @ 00:00:00
Postat av: cilan

Sååå kan det förstås vara.

2010-02-09 @ 15:54:20
URL: http://cilanpilan.blogg.se/
Postat av: Vinterskatt



Mohahaha. Tur att vi har gjort yrkesval som låter oss ägna oss åt annat.

2010-02-11 @ 09:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0